poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Dom:)

Wczoraj odebraliśmy naszego psa. Jest wspaniały! Charakterny i szczekliwy ale także bardzo proludzki, wesoły i pojętny. No i śliczny:)
Pierwsza noc już za nami. Maluch piszczy i szuka mamy, staramy się mu dostarczać dużo zabawy, żeby nie czuł się samotny. W nocy kilka razy się budził i popiskiwał, ale nie było dużych lamentów. 
A ja? Ja latam kilka centymetrów nad ziemią, pies dodał mi skrzydeł i pomimo lekkiego niewyspania, ciągłej uwagi skupianej na psiaku i jego pisków jestem najszczęśliwszą osobą pod słońcem:) 




1 komentarz:

  1. Cześć! Odpisuję Ci na komentarz z www.zdaniempsa.pl :)

    Ziva jest moim pierwszym szczeniakiem wychowywanym pod kątem sportu, wiedzę na temat pracy z nią czerpałam z min. bloga Patrycji Kowalczyk, Pauli Gumińskiej oraz filmików Magdaleny Łęczyckiej na youtube oraz wielu innych źródeł, w tym screenów z zagranicznych gazet :)
    Jeżeli chodzi o podstawową literaturę któa pozwoli Ci dogadać się z psem to polecam przede wszystkim książki Patricii McConnell oraz Stanleya Corena :) Nasza polska autorka, Zofia Mrzewińska również ma na koncie świetne publikacje.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń